Tuesday, May 29, 2007

Strawberries, American style



Jag vet. Jag är seg. Men jag skyller på att maj är en dålig bloggmånad. Väntar dessutom i detta nu på att Lex strax kommer hem från sitt jobb så att vi kan flytta över de sista sakerna från den gamla lyan till vårt nya hem, 500 meter härifrån. Oklart när the internets kommer dit, men vem vet, jag kanske kommer använda mitt nya bibliotekskort och nyttja deras computers för att skriva nåt kul. Till dess får det räcka med en bild på jordgubbar vi åt häromveckan. Fantastiskt stora.

3 comments:

Nacho said...

internet på bibblan. extremt 90-tal

Anonymous said...

Hur kan du ta kort på jordgubbarna om ni åt dem förra veckan? Är det kanske jordbuggar? Och med tanke på hur små de kan göra de dära telefonerna nuförtiden så är jag inte övertygad, jordgubbarna kanske inte alls var så anmärkninsvärt stora. Näheru, try harder för att övertyga mig.

Och Hempo - var är din kritiska hållning till detta fotomontage? Du är väl fortfarande student, då ska du ju inte svälja allt med hull och hår, vavava?!

Andreas Karlsson said...

Jo! Det är sant! De var enormt jättestora och vi åt upp dem efter att fotot togs. Den där telefonen är förresten inte bara mellanstor och röd, den är otroligt usel också. [Detta meddelande sponsrat av Cookie, vars nätverk i byggnaden är icke-krypterat och därmed lånas av mig för tillfället... Muhahaha!]

/Ante